sobota, 3 marca 2018

Posiniaczeni


Gregor Schlierenzauer

Już mi mówili, mówili mi, żebym wyrzucił Cię z moich myśli
Ale ja mam nadzieję, że nigdy nie pozbędę się tych siniaków, które po sobie pozostawiłaś


Jaśmina Galińska

Liczę dni, odkąd moja miłość urosła i mnie zgubiła
I każdy oddech, który biorę odkąd odszedłeś, jest marnotrawstwem


Laura Gasser 

Trzymam się nadziei, że powrócisz kiedy odnajdziesz spokój
Ponieważ każde słowo, które wypowiedziałam odkąd odszedłeś, jest jak pusta ulica




Patrick Konrad, Phillip Sjoen, Erik Durm
Stefan Kraft, Maciej Kot, Kamil Stoch
Rafał Majka, Maciej Bodnar, Paweł Poljański
Łukasz i Ewa Piszczek
Anna Gasser
inni.






- Ja nawet nie wiem, jak powinienem z nią teraz rozmawiać.
- Może wprost?
- Czyli jak?
- No po prostu. Chwyć telefon, wybierz jej numer i powiedz 'ciągle mi ciebie brakuje'
- Nie rozmawiałem z nią od miesięcy, oszalałeś?
- A czy przez te miesiące choć raz o niej zapomniałeś?
- Nie.
- Więc dzwoń.


- Mogę cię o coś spytać?
- Oczywiście.
- Powiedz mi ... ty ją znasz, jaka ona jest?
- Zjawia się nagle, jest wszędzie, pomaga wszystkim dookoła, jest piękna, uparta i dumna. 
- A jacy byli razem?
- Nie wiem, nie miałem zbyt wielu okazji, wiesz oni są obydwoje tacy inspirujący, ponadprzeciętni, tacy indywidualiści. Czemu w ogóle o nią pytasz? Jesteś z nim, więc to chyba jego powinnaś spytać.
- On nie chce rozmawiać na jej temat, ucina go. Poza tym wszystko było dobrze, do momentu aż ona się pojawiła. Mam oczy i intuicję.
- Wiesz ... szczerze mówiąc, uwielbiam ciebie i jego, ale nie wiem, to co powiem będzie przykre, ale mam wrażenie, że tam coś się nie skończyło. To, że pomieszkujecie razem, sypiacie, przedstawił cię swoim rodzicom i macie razem psa, to jeszcze nic nie znaczy. Jesteś jakimś elementem, który ma załatać pustkę. Między nimi jest jakaś ciągła rywalizacja, chcą sobie imponować.
- A ona ma kogoś?
- Nie wiem, chyba tak, chociaż nawet jeśli kogoś ma to nikt nie ma jej.

11 komentarzy:

  1. Czytając to zaraz po tym ostatnim, który pojawił się na Sublimacyjnych, czuję się rozbita jeszcze bardziej. I czekam..., czekam na to, co się wydarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już to sobie wyobrażam i mi aktualnie jakoś smutno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mands, ja tego potrzebuje do życia jak się skonczs sezon

      Usuń
    2. nic się nie zmieniło, nadal tego potrzebuję

      Usuń
    3. Przed majówką na pewno coś wstawię :)

      Usuń
    4. kocham cię normalnie // ret.

      Usuń
  3. Już niemogę się doczekać 1rozdziału 2 serii. Dlatego życzę dużo weny i wolnego czasu. I mam nadzieję że niedługo się pojawi��

    OdpowiedzUsuń